Πλέον και στην Κύπρο!!!






Φίλε υποτακτικέ και λάτρη της Γυναικείας Κυριαρχίας, που βρίσκεσαι στο όμορφο νήσι της Κύπρου,απο εδώ και πέρα θα βρίσκομαι αρκετά συχνά κοντά σου και μαζί θα έχουμε την δυνατότητα να εξερευνήσουμε το μυστικό και υπέροχο κόσμο του BDSM και την κρυφή πλευρά του εαυτού σου όπου εκφράζεται μέσω της υποταγής και της λατρείας σου απέναντι σε μια Κυριαρχική Κυρία όπου ξέρει πολύ καλά το πως να σε υποτάσει και να σε μετατρέπει σε παιχνιδάκι της.









Θα ενημερώνω μέσα απο το blog μου αλλα και του profile μου στο facebook τις ημερομηνίες όπου θα βρίσκομαι στο νησί και έτσι θα έχεις την δυνατότητα να ενημερώνεσαι και να κλείνεις το ραντεβού σου μαζί μου.

Ο χώρος μου θα βρίσκεται στην υπέροχη πόλη της Λεμεσού όπου λατρεύω, σε δικό μου εχέμυθο και διακριτικό διαμέρισμα στην τουριστική περιοχή της Γερμασόγεια.

Όσοι επιθυμούν να βρεθούν στα πόδια μου και να με υπηρετήσουν αλλά είναι κάτοικοι της Λευκωσίας και δεν έχουν την δυνατότητα να με επισκεφτούν στην Λεμεσό τότε θα πρέπει να με καλέσουν ή να μου στείλουν κάποιο μήνυμα στο email μου και να συνεννοηθούμε για το πως θα γίνει να το κανονίσουμε.








Γνωρίζω πολύ καλά ότι ακόμα η Κύπρος βρίσκεται πολύ πίσω εν σχέση με άλλες Ευρωπαικές χώρες στο χώρο του BDSM και της Γυναικείας Κυριαρχίας και ότι την χωρίζουν έτη φωτός απο άλλες Ευρωπαίκες σκηνές όπου εκεί είναι τρόπος ζωής για εκατοντάδες ανθρώπους είτε είναι υποτακτικοί είτε φετιχιστές και γι αυτό και ήθελα να τονίσω και να ξεκαθαρίσω ότι είναι τελείως διαφορετικό η Γυναικεία Κυριαρχία και η λατρεία ενός υποτακτικού απέναντι σε μια Αφέντρα - Domina απο το sex και τα παράγωγα του.
Το BDSM είναι καθαρά εγκεφαλική έκφραση και ψυχική ανάγκη του υποτακτικού στο να προσφέρει την αφοσίωση και υποταγή του και πολλές φορές και την ίδια του την ύπαρξη στην Κυρία όπου υπηρετεί και λατρεύει και δεν έχει καμία σχέση με τον υποβιβασμό της γυναίκας σε ένα κομμάτι κρέας που εξυπηρετεί μόνο σαν χυσοδοχείο τις καύλες του αρσενικού ανοίγοντας τα σκέλια της και βάζοντας μέσα της την κάθε άγνωστη προς αυτήν ψωλή χάνοντας έτσι κάθε αξιοπρέπεια και σεβασμό του ίδιου της του εαυτού!
Δεν έχω καμία σχέση με αυτό το σίχαμα και ούτε πρόκειται να έχω ποτέ στη ζωή μου! Για εμένα ο έρωτας είναι κάτι το ιερό όπου γίνεται μεταξύ ενός ερωτευμένου ζευγαριού όπου μοιράζονται τα συναισθήματα τους και σε καμία περίπτωση δεν υποστηρίζω τον αγοραίο. Γι αυτό αν επιζητείτε τη σεξουαλική επαφή μαζί μου μην κάνετε τον κόπο να με ενοχλήσετε γιατί σε καμία περίπτωση δεν διατίθεμαι να σας το προσφέρω όσο και αν προσπαθήσετε να με εξαγοράσετε με μεγάλα ποσά!!! Τα χρήματα δεν μπορούν να αγοράσουν την ανθρώπινη αξιοπρέπεια!!!
Γι αυτό προτού θελήσετε να κανονίσετε μια συνάντηση μαζί μου, κατανοήστε ότι μπορείτε να με υπηρετήσετε μόνο σαν υποτακτικοί και σκλάβοι και όχι σαν γαμιάδες!
Μην μπείτε στον κόπο να μου στείλετε και να με προσεγγίσετε σπαταλώντας τον πολύτιμο χρόνο μου αν δεν είναι πληρώς ξεκάθαρο αυτύ μέσα σας.








Τέλος θα παρακαλούσα αν σας είναι δύσκολο να με αποκαλείτε Κυρία ή Αφέντρα τουλάχιστον χρησιμοποιήστε το όνομα μου! Είναι πάρα πολύ ενοχλητικό και εκνευριστικό το να σε προσφωνεί ο υποτακτικός όπου πρόκειται να σε υπηρετήσει μωρό μου, γλυκιά μου, γλυκούλι μου, καύλα μου και όλα αυτά τα υποκοριστικά που ουδεμία σχέση έχουν με αυτό που είμαι, κάνω και πρεσβεύω!!! 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις